JolyBar 5-2023 ItaiAviran (Large) 300

אודות ג'וליבר

ג’וליבר מתמחה באספקה ועיבוד של חומרי גלם לתעשיית האריזות הגמישות, הדפוס הדיגיטלי, האלקטרוניקה ועוד

החברה נוסדה בשנת 1987 על ידי יואל בלומנברג ואבנר ענבר, ומונה כיום צוות של כ-50 עובדים. מפעל החברה ממוקם באזור התעשייה אלון תבור, ומשלב תעשייה ישראלית בפריפריה עם הון אנושי ברמה הגבוהה ביותר.

ג’וליבר משווקת ללקוחותיה מצעים, רדידים ויריעות לשווקים שונים לרבות אריזות גמישות, דפוס דיגיטלי, השבחת נייר, כריכה, אלקטרוניקה והיי-טק, תרופות, תעשיות ביטחוניות, תעשיית המזון ועוד.

בנוסף, החברה מפעילה מחלקת שירותי חיתוך לגלילים שמספקים לקוחותיה. לחברת ג’וליבר מלאי רחב היקף של חומרי גלם וציוד חיתוך ועיבוד מגוון, המאפשר לה לספק מוצר מוגמר במהירות ובסטנדרטים גבוהים.

פעילותה של ג’וליבר מבוססת על עקרונות ה-JIT (Just In Time). קרי, אספקה מהירה, מותאמת לצרכי הלקוח הייחודיים, מרגע אישור ההזמנה ועד הגעת המוצר למחסניו.

במקביל ג’וליבר שומרת על יציבות תמחירית ועבודה יעילה, ישירות מול מחלקות התפ”י של לקוחותיה.

לצד היכולות הטכנולוגיות של החברה, ומעבר למקצועיות ולניסיון שנצברו במשך עשרות שנים, ג’וליבר רואה בעצמה ספק שירותים. תפיסה זו באה לידי ביטוי בתודעת שירות גבוהה ששואפת להעמיד את הלקוח במרכז העשייה, ולהפוך את צרכיו המיוחדים לאתגר מקצועי עבורה. ג’וליבר מוכרת היטב בתעשייה כחברה המכתיבה מגמות ובעלת ראייה ייחודית החותרת לחדשנות ולהתחדשות.

תהליכי החיתוך, העיבוד והאריזה בג’וליבר נעשים In House במפעל החברה. במפעל מערכות שירותים ועזר מתקדמות, התומכות בשני קווי ייצור עיקריים – קו גלילים וקו גיליונות, אשר מפוקחים על ידי מערכת מחשוב רצפת ייצור מסוג Matics. המערכת מאפשרת ניטור ובקרה על כל שלבי הייצור (מערכת “תעשייה 4.0”).

החברה מתנהלת על בסיס מערכת ERP מתקדמת, שמתחדשת ומתעדכנת בהתאם לצרכי החברה  ולדרישות הלקוחות, ולהתקדמות הטכנולוגית בתחום.

אבטחת איכות:

ג’וליבר מקפידה על אבטחת איכות מחמירה בכל שלבי העבודה. במפעל החברה מחלקת בקרת איכות המפקחת תדיר על נהלי העבודה וביצועם. החברה מתנהלת תחת נהלי איכות מחמירים ומקיפים הנוגעים לכל שלבי פעילותה, וכן על תקן ISO 9001:2015.

מודעות סביבתית:

ג’וליבר רואה לעצמה למטרה לקדם מודעות סביבתית בתעשיה. החברה חותרת לעבוד עם חומרי גלם בעלי ערך אקולוגי בלבד, ומקפידה על תהליכי עבודה ידידותיים לסביבה. במסגרת מגמה “ירוקה” זו הוקמה בג’וליבר חטיבת אקוג’ו, המפתחת ומשווקת כלים חד פעמיים מתכלים, ומרכזת את תחום הפעילות האקולוגית של החברה.

ג’וליבר מתמחה באספקה ועיבוד של חומרי גלם לתעשיית האריזות הגמישות, הדפוס הדיגיטלי, האלקטרוניקה ועוד

החברה נוסדה בשנת 1987 על ידי יואל בלומנברג ואבנר ענבר, ומונה כיום צוות של כ-50 עובדים. מפעל החברה ממוקם באזור התעשייה אלון תבור, ומשלב תעשייה ישראלית בפריפריה עם הון אנושי ברמה הגבוהה ביותר.

לצד היכולות הטכנולוגיות של החברה, ומעבר למקצועיות וניסיון שנצברו במשך עשרות שנים, ג’וליבר רואה בעצמה ספק שירותים. תפיסה הבאה לידי ביטוי בתודעת שירות גבוהה ששואפת להעמיד את הלקוח במרכז העשייה, ולהפוך את צרכיו המיוחדים לאתגר שלנו. ג’וליבר מוכרת היטב בתעשייה כחברה המכתיבה מגמות ובעלת ראייה ייחודית החותרת לחדשנות והתחדשות.

תהליכי החיתוך, העיבוד והאריזה בג’וליבר נעשים In-House במפעל החברה. במפעל מערכות שירותים ועזר ERP מתקדמות התומכות בשני קווי ייצור עיקריים – קו גלילים וקו גיליונות. החברה מתנהלת על בסיס מערכת מתקדמת שמתחדשת ומתעדכנת בהתאם להתפתחויות בחברה, לצרכי לקוחותיה ולהתקדמות הטכנולוגית בתחום.

ג’וליבר משווקת ללקוחותיה מצעים, רדידים ויריעות לשווקים שונים לרבות אריזות גמישות, דפוס דיגיטלי, השבחת נייר, כריכה, אלקטרוניקה והיי-טק, תרופות, תעשיות ביטחוניות, תעשיית המזון ועוד. כמו כן, החברה מפעילה מחלקת, שירותי חיתוך לגלילים שמספקים לקוחותיה. לחברת ג’וליבר מלאי רחב היקף של חומרי גלם וציוד חיתוך ועיבוד מגוון המאפשר לה לספק מוצר מוגמר במהירות ובסטנדרטים גבוהים.

פעילותה של ג’וליבר מבוססת על עקרונות הJIT (Just In Time). קרי, אספקה מהירה, מותאמת לצרכי הלקוח הייחודיים, מרגע אישור ההזמנה ועד הגעת המוצר למחסני הלקוח. במקביל ג’וליבר שומרת על יציבות תמחירית ועבודה יעילה, ישירות מול מחלקות התפ”י של לקוחותיה.

אבטחת איכות:

ג’וליבר מקפידה על אבטחת איכות מחמירה בכל שלבי העבודה ובמפעל החברה מחלקת בקרת איכות המפקחת תדיר על נהלי העבודה וביצועם. החברה מתנהלת תחת נהלי איכות מחמירים ומקיפים הנוגעים לכל שלבי פעילותה וכן על תקן.

מודעות סביבתית:

ג’וליבר רואה לעצמה למטרה לקדם מודעות סביבתית בתעשייה. החברה חותרת לעבוד עם חומרי גלם בעלי ערך אקולוגי בלבד, ומקפידה על תהליכי עבודה ידידותיים לסביבה. במסגרת מגמה “ירוקה” זו הוקמה בג’וליבר חטיבת אקוג’ו, המפתחת ומשווקת כלים חד פעמיים מתכלים, ומרכזת את תחום הפעילות האקולוגית של החבר.

הצוות

אבנר ענבר

יו"ר ובעלים

ג'קי אבן​

מנכ"ל​

סיגל מזרחי

מנהלת מוצר אקוג'ו

עמי סלמה-מרגלית

מנהל תחום דפוס דיגיטלי והשבחת נייר

שירי אברמוב-רגב

מנהלת תחום תעשייה ותרופות

ערן רוזמרין

מנהל תחום אריזות גמישות

שי שלום

מנהל מכירות דפוס דיגיטלי והשבחת נייר

גילה אירני

מנהלת סחר בינלאומי

יוסי פן

מנהל תפעול

ליאת תלם

מתאמת שיווק דפוס דיגיטלי והשבחת נייר

מיכל אלון

מתאמת שיווק אריזות גמישות

והנה אנחנו ביום כיף בעכו, 2018

Skip to content